keskiviikko 24. toukokuuta 2017

Mua väsyttää...


Muutaman viikon ajan ollu töitä, koulua ja muita pakollisia menoja. Oon tosi väsyny, kun ei vaan yksinkertasesti riitä tunnit vuorokaudessa. Oli pikareissu kotikonnuille, sisko lapsineen oli melkein viikon Tampereella(suurin osa ajasta meillä) ja siinä sivussa 15sivun näyttösuunnitelman teko ja 11päivää töitä yhdellä vapaalla. Huomenna onneks helpottaa, kun aamuvuorosta pääsee kahden päivän vapaalle ja vapaiden jälkeen iltaan. Mun ohjelmassa on nukkumista, kavereiden kaa hengailua ja saatanpa avata viinipullonkin. Ens viikolla alkaakin sitten viiden viikon näyttöjakso. Tehtäviä mulla on tekemättä vielä viisi, yksi "oikea" tehtävä eli saan erillisen merkinnän siitä ja muut näyttöön liittyen.
Mun nukkumaan meno on venähtänyt aina puolille öin ja siihen vielä aikaiset heräämiset niin eipä paljon muuta tarvita, että tuntee itsensä väsyneeksi. Nyt voin sanoo et koulu on raskasta, kun alussa tympäännyin siihen, ettei mitään uutta opittavaa ole tai ei oo paljoo tehtäviä. Mut enää 9kuukautta ja koulu paketissa. Heinäkuussa ei onneks tarvii miettiä koulua! Viiden viikon päästäkin on muutamaa päivää vaille 1/4osa koulua käyty. Huh.
Tein reilu kuukaus sitten koulutehtävän liittyen työhyvinvointiin ja mulla oli siinä työstressi pää aiheena. Nyt sen hyvin tunnistaa, että on stressiä ja aika paljonkin. Mut mä luotan et kohta helpottaa, kun näyttö alkaa ja koulutehtävät saa alotettua.
Oon ottanut kotona iisii aina, kun siihen on ollut vähäkin mahdollisuus ja jättänyt suosiolla tekemättä imuroinnit sun muut. Tykkään kyllä siitä, että on paljon tekemistä, mut tää kaks viikkoo on ollut kyllä tosi rankkaa.
Kirjotan tätä puhelimella sohvalla maaten anoppilassa samaan aikaan, kun Teemu korjailee autoa. Pahoittelut, jos teksti on sekavaa, mutta tää väsymys on vaan jotain niin järkyttävää. Mulla ei ikinä ennen oo ollu tän luokan väsymystä.
Aurinkoista keskiviikkoa joka tapauksessa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti