torstai 19. lokakuuta 2017

Kuuden vuoden haave toteutui

Jee ihanaa, mulla on vihdoin ripsienpidennykset! Noin kuus vuotta oon haaveillu niistä. Pahin jarruttaja on ollut allergiat, ja pelko siitä tuleeko reaktiota liimasta. Toisena sit raha. Miten riittää huoltoihin varat vähintään kerran kuukaudessa. Nyt oli sit korkee aika ottaa nämä. 
Kävin Tampereella C you studiossa Hennan käsittelyssä. Firman nettisivuille pääset TÄSTÄ. Henna on vasta avannut oman liikkeen, ja ripsistä saa nyt -20% ja huolloista -10%. Tämä ei oo sit mikään maksettu mainos, vaan perustuu ihan omaan kokemukseen. Kun olin varannut ajan, mulle soitettiin seuraavana päivänä, että haluanko tulla tuonne uuteen paikkaan, ja tietysti se kävi koska alennus oli huima! Sisustus oli kaunis ja tunnelmallinen. Oli hieman hämärää, mutta silti todella lämmin tunnelma. Henna jutteli ripsiä laittaessa, mutta antoi myös "vaan olla" ja rentoutua. En voi muuta, kun vain suositella paikkaa.
Otin klassiset ripset, mutta aion kokeilla volyymiripsiäkin jossain vaiheessa. Klassisessa omaan ripseen liimataan yksi kuitu, ja volyymissä useampi per oma ripsi. Lisäksi otin timantit. Käytössä nämä on ollut hyvät. Sopii myös kokille, kunhan välttelen höyryjä, ettei liima haurastu. Hyvin oon pärjännyt neljä päivää. Ainut huono asia, minkä oon huomannut niin on Mimin harjaus. Mimistä lähtee harjatessa sitä karvaa, ja ne ohuet karvat tarttuu joka paikkaan, myös ripsiin. Sitä on sit kiva metsästää sieltä ripsestä, hyvä kun näkee koko karvaa. Mutta niin ne karvat tarttuivat ihan omiinkin ripsiin.
Yhtenä aamuna oon vaan meinannut ruveta hieromaan silmiä, joka on saavutus multa! Nää ei tunnu oikeestaan miltään, ihan kun omilla ripsillä huitelis menemään. Kun katson ylöspäin, tuntuu ripsen päät luomessa. Mä kyl tykkään näistä ihan älyttömästi!

Näillä räpsyttimillä on hyvä alottaa parin viikon loma!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti