maanantai 6. marraskuuta 2017

Teemun yllätyssynttärit!

Reilu kolme viikkoa sitten Lauantaina Teemu oli tyytyväisenä lähdössä hotelliin, leffaan ja syömään mun kanssa. Oltiin päätetty jo aikaisemmin, että juhlitaan kummankin synttäreitä kahden kesken. Samaan aikaan, kun sitä suunniteltiin, mä yksin suunnittelin Teemulle super yllätystä. Vietettiin viime vuonna yhteissynttärit ja tuparit meillä kotona ja baarissa, joten mä sain sillon kivat synttärit. Nyt oli Teemun vuoro saada sellaiset.
Mä hommasin Teemun kaverit kasaan, vuokrasin paljun, hommasin ruuat ja valmistelin mökin juhlakuntoon. Kerkesin suunnitella näitä synttäreitä yli kaksi kuukautta, joten oli vaikeeta pitää yllätystä salassa. Viimeiset kaksi viikkoa ennen synttäreitä, sain pidätellä itseäni ihan kunnolla. Kaksi viikkoa ennen synttäreitä kaikki alkoi tuntumaan yhä todellisemmalta. Oli kaupassa käyntiä, ruokien hommaamista ja kaikkea pientä viime hetken tekemistä.
Perjantaina saatiin palju paikoilleen, ja vein mökille kaiken tarvittavan. Mun kaveri tuli auttamaan mua järjestelemissä (vaikka todellisuudessa mökki oli ihan tiptop, joten meillä ei tarvinnut, kun roudata kamat sinne). 
Viimein koitti sitten se lauantai, joilloin juhlat oli. Yritin viivytellä Teemua kaikin mahdollisin keinoin, että viedään Mimi vasta illemmalla yökylään. Onnistuinkin ihan hyvin siinä, tuon jääräpään kanssa, heh. Vihdoin sit startattiin kotipihassa auto, ja mun kädet rupes tärisemään ihan hulluna! Mua jännitti ihan sikana. Tunti ennen juhlia mä hajosin, ja kerroin Teemulle että ei meille oo mitään hotellia varattuna, et mennään mökille. Teemu ei kylläkään uskonut vielä siinä vaiheessa, että mentäis mökille. Kun lähdettiin takaisin "keskustaan", lähdettiinkin mökille päin, eikä tuo ukko vieläkään tienyt mitä oli luvassa. 
Saavuttiin mökin pihaan, ja Teemu bongasi tuttuja autoja. Siitä meidän juhlat sit alkoi. Olin niin onnellinen, että mulla oli mahdollisuus järkätä Teemulle synttärit, ja että juhlista tuli ikimuistoiset. Teemulla ei kuulema ikinä oo ollut aikuisiällä kunnon synttärikemuja, joten sekin on nyt korkattu.
Palju meille tuli TÄÄLTÄ, ja meille tuotiin palju mökille, ja haettiin myös pois. Joten itse ei tarvinnut muuta, kuin varata palju, täyttää, tyhjentää ja maksaa tietysti. Suosittelen ihan 5/5 tätä vuokrausfirmaa. Palju oli siisti ja puhdas niin ulkoa, kuin sisältäkin. Ja sinne tosiaan mahtui kerralla paljon porukkaa paljuilemaan. Meillä oli tuo 8-10hengen, mutta parhaillaan meillä oli siellä 12henkilöä kerralla. 
Mökillä oli rentoa hengailua, ruokaa, juomaa, paljuilua, saunomista ja tietovisa Teemusta. Kyselin tekemistä synttäreille eräästä facebookin ryhmästä, jossa ehdotettiin tietovisaa päivän sankarista, joten keksin itse siihen kysymykset. Mikään ryhmistä ei saanut kaikkea oikein, mutta visan tarkoitus oli tutustuttaa vieraat toisiinsa, ja luoda mukava ilmapiiri heti juhlien alkuun. Mulla oli kamerakin mukana mökillä, mutta arvatkaapa kerkesinkö ottaa kuvia, no en. Oli kerta kaikkiaan ihan huiput juhlat(vaikka itse sanonkin, hah!), ettei siinä kerennyt mitään kameroita miettimään. Mulla alkoi pari päivää ennen juhlia loma, joten oli ihanaa itsekkin rentoutua ja viettää samalla loman alottajaisia. Juhlista on tullut paljon kehuja, ja oon ottanut ne ilomielin vastaan. Teemu oli vielä viikko juhlien jälkeenkin ihan pyörryksissä ja ihmetteli, miten ihmeessä sain noin paljon porukkaa kasaan ja yksi tuli jopa Kajaanista asti.
Tärkein ja odotetuin asia, jonka halusin kuulla juhlista, oli Teemun kiitos. Ja sainkin sen muutama tunti juhlien alkamisesta pusun kera.
Onnea vielä mun rakkaalle, jolla on tänään oikee synttäripäivä!
Annoin Teemulle vielä tänään kortin lahjaksi, juhlien lisäksi. Tein tän suurimmaks osaks valmiiseen pohjaan, jonka löysin netistä. 
"Ahaa on vuosipäivä! Mulla ei muisti pätkis ja tämä päivä unohtus. Oot mulle kuin aarre arkku, vaikka välillä ootkin aikamoinen Puuha Pete. Joskus väsyneenä oot kuin angre birds, mutta yleensä leijona, englanniksi lion ja oikein bueno. Marssit vähän Mimin kanssa, mutta tykkään paljon <3 <3 <3 Tässä sulle muutama kolikko, koska vanhat autot ei oo sun juttu. Tuplasti pusuja."








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti