tiistai 15. marraskuuta 2016

Kuka, mitä, miksi?

Täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee allergista elämää-blogin Kaisa. Olen 22-vuotias kokki Tampereelta. Olen kotoisin pienestä kylästä ja asunut lapsuuden ja nuoruuden maalla. Peruskoulun jälkeen menin lukioon, mutta tajusin puolessa välissä, ettei se ole mun juttu. Kävin töissä jo lukio aikana ja kun keskeytin lukion aloitin oppisopimuskoulutuksella kokin opinnot. Se tuntui omalta alalta heti.

Olen aina ollut kova tekemään töitä ja tienaamaan itse rahat elämiseen, siispä tein töiden ja kokkiopintojen ohella henkilökohtaisen avustajan hommia. Tämän jälkeen tapasin avopuolisoni ja muutto Tampereelle oli ajankohtainen. Sain töitä ja saatiin asunto, muutettiin yhteen ja suunniteltiin yhteistä kotia. Nyt puolitoista vuotta muuton jälkeen meille on tulossa bichon frise koiravauva Mimi. Keväällä minulla alkaa esimieskoulutus oppisopimuksella.

Olen moniallerginen, löytyy ruoka-aineallergioita, siitepölyallergiaa ja atoopikon iho. Ruoka-aineista olen allerginen mm.kananmunalle, kalalle ja pähkinöille. Siitepölyistä löytyy mm. koivu ja timotei. Näistä tulen kirjoittamaan enemmän erilaisin tekstein kun ne ovat ajankohtaisia. Muokkailen ruokaohjeita innokkaasti ja kokeilen uusia ohjeita mielellään. Välillä on haastavaa olla keittiössä töissä, mutta sielläkin pärjää jos vain haluaa!
Rupesin kirjoittamaan blogia oikeastaan vain omaksi iloksi. Mutta toivon että sinua kiinnostaa tulla myös jatkossa lukemaan. Luvassa ainakin paljon koira asiaa ja koiran koulutusta. Kuvat ovat puhelinkuvia kunnes ostan kameran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti