torstai 31. elokuuta 2017

Uutta tyyliä

Järkkäilin uusiks meidän olkkaria alkuviikosta. Me tykätään istua paljon lattialla Mimin seurana, ja leikkiä sen kanssa. Sohvapöytä muutti keskeltä mattoa sohvan divaaniosan paikalle. Näin sitä ei tarvitse joka päivä siirrellä useaan otteeseen, vaan se saa olla juuri siinä mihin sen laitoin. Enää se ei ole tiellä, mutta kuitenkin lähettyvillä, että siihen saa laskea ja säilyttää tavaroita. Pikku hiljaa rupee olkkarikin näyttämään siltä, miltä sen haluan näyttävän. Teemun tietokone nurkka tarvitsee sielä valkean pöydän, vaalen puunvärisen tilalle. Haluan saada myös itse koneen piiloon, tossa se ekassa kuvassakin töröttää ja mä en tykkää yhtään.
Me ollaan osteltu sitä mukaa uusia huonekaluja ja sisustustavaraa, kun mieluisia on löytynyt. Olkkari vaatii vielä talveksi uudet vaaleat verhot, harmaiden tilalle ja uusia tyynyn päällisiä. Sitten alkais olemaan aika nättiä omaan (ja Teemun) silmään.





Mun hiuksetkin saivat uutta tyyliä tänään. Oon nykyään(ainakin viimeset viisi-seitsämän vuotta) ollut tosi laiska käymään kampaajalla. Ylä-asteella mulla oli luottokampaaja naapurissa, ja sen jälkeen kampaajalla käynti on tuottanut harmaita hiuksia, koska ketään yhtä luotettavaa ei ole löytynyt. Ei sillä, että olisin etsinytkään, koska pelkäsin tulevaa lopputulosta. Viime vuonna kävin kaksi kertaa, toisessa raidoitin juurikasvun, ja toisella kerralla leikattiin vähän kuivia pois. Tykästyin tosi paljon Prismoissa oleviin parturi-kampaamoihin. Olin Teemulle puhunut parin viikon ajan, että pitäs mennä kampaajalle. Eilen sainkin hyvän tilaisuuden, kun eräs Pirkanmaalla oleva Prisman parturi-kampaamo laittoi sivuillensa huipun tarjouksen. Tilatessa leikkaus/föönaus ajan, sai veloituksetta mikrokameratutkimuksen hiuspohjalle ja tutustua Nioxin-tuotteisiin. Mulla oli hiuspohja hyvässä kunnossa ja mulle tehtiin kosteuttava hoito hiuksiin. Leikkauksen jälkeen, sain kosteuttavan shampoo ja hoitoaine pesun. Sen jälkeen laitettiin hiuspohjaan jätettävä hoitosuihke ja tuuheuttavaa ainetta. Kerron myöhemmin lisää näistä tuotteista ja miten ne rupeaa vaikuttamaan mulla. Ostin nimittäin kotiin paketin, joka sisältää shampoon, hoitoaineen ja hiuksiin jätettävän hoitosuihkeen, koska tuotteet olivat -40%. Pakkaus muuttaa ulkonäköä, joten vanhoista purkeista halutaan päästä eroon. 
Hiukset on nyt tosi vahvan ja skarpin näköiset. Mun latva oli tosi haurasta ja pituutta lähti ainakin 10-15senttiä. Tuntuu vielä hassulta, että hius vaan loppuu kesken, mutta ai että mä rakastan näitä!
Pakko vielä hehkuttaa Prisman parturi-kampaamoita. Kaikkina kolmena kertana, mitä oon niissä käynnyt, niin ajanvarauksen saa nopeasti, jopa samalle päivälle. Teemu yleensä vaan marssii sisään ja istuu penkkiin. Toinen asia mikä on mainitsemisen arvoista, on henkilökunta. Siellä on useampia työntekijöitä yhtäaikaa, ja positiivisuus paistaa niin toisiaan kohtaan, kuin asiakkaitakin. Tunnelma on rento ja luotettava. Plussaa paikalle tekee myös se, ettei tuotteita tyrkytetä, vaan kysytään onko asiakas siitä kiinnostunut. Kauppareissu hoituu myös samalla kertaa, kun kampaamosta voi kävellä suoraan kauppaan. 
Olkaahan kuulolla, huomenna tulossa postausta kotimaisesta syyskuusta! 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti