tiistai 21. maaliskuuta 2017

Luulin miltä se tuntuu

Voihan selkäkipu. Luulin, että tiedän miltä lihaskipu tuntuu. Selän lihaskipu on erilaista, entä esimerkiksi jalkojen tai käsien lihaskipu. Mä vielä oon sanonu, ettei se lihaksissa oo vaan jossain muualla. Parempi näin, ettei mitään vakavampaa, koska selkä on kuitenkin tosi isossa roolissa kehossa. Yleensä vaikkapa jaloissa, lihasärky tuntuu kyllä koko ajan, mutta tietyissä liikkeissä se voimistuu. Tää selkäkipu tuntuu myös koko ajan, muttei voimistu samalla tavalla eri liikkeissä. Kipu on ollut laajaa, ja se on levinnyt nopeasti. 
Kävin siellä hieronnassa perjantaina ja olen venytellyt vaikka kuinka paljon, niin sunnuntaina selkä tuli taas kipeeks ja maanantaina kipu oli mahdoton. Sain onneks äkkiä lääkäri ajan, ja tänä aamuna sain syyks selän lihasjumin. Sain tulehduskipulääkettä ja lihasten rentouttajaa. Toivottavasti selkä tulee kuntoo mahdollisimman pian. Ekaa kertaa mulla on selkä kipeenä, vaikka mun ammatissa selkävaivat on yleisiä. Pyrin aina välttämään selällä nostamista, vaikka sitäkin tapahtuu joskus.
Tänään oli myös silmälääkäri ja jes, en tarvii laseja! Tänään on tapahtunut myös eräs toinen kiva asia, josta oon innoissani, mutta siitä lisää myöhemmin! Nyt pienet päiväunet, niin selviän vihdoin sinne kirjastoon, kun eilen siitä ei olis tullut mitään. Mukavaa tiistaita!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti