keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Valopallot osa kaks ja kuulumisia

Ekat valopallot ei onnistunut, niinkuin olin suunnitellut. Suuntasin ostamaan uutta lankaa, ja nyt tuli nappi valinta. Nää toiset pallot onnistu ekalla kerralla. Nyt tuli niin vahvoja ja pieniä reikiä, että niihin sai tukevasti ledit paikoilleen, ilman että ne irtoaa siirtäessä palloja. Melkein kun kaupasta ostetut, jee! Näitä on tosi helppo tehdä, vie aktiivista aikaa vain muutaman tunnin ja suht edullisia. Liima näihin maksoi noin 10e/litra, josta ei todellakaan ole tarvinnut kaikkea käyttää. Aiemmat langat 1,5e/rula ja uudet langat maksoi 3.5e/rulla ja varmasti löytyy edullisemminkin, jos vain viitsii vähän kierrellä ja etsiä. Vesi-ilmapallot oli pari euroa 50kpl paketista. Muut tarvikkeet löytyy varmasti suurimmasta osasta kodista eli paperia/muovipusseja alustaksi, vanha kippo, johon tehdä vesi liimaseos ja mullakin käytössä ollut kuivausteline, johon pallot sai kuivumaan. Vesi-ilmapallot on aika vaikeita puhaltaa, joten yleensä niissä tulee mukana pieni pumppu. Mun ostamassa pussissa ei ollut, niin käytin jumppa pallon pumppua niihin. Edellisiin valopalloihin pääset TÄSTÄ






Mua on purassut nyt ihan tosissaan treenikärpänen. Vaikka yks kerta, niistä kolmesta aiotusta sali kerrasta ei toteutunutkaan, joka treeni kerran jälkeen oli ihan supermahtava olo, Tällä viikolla pitää käydä se viime viikon rästi käynti, eikä haittaa kyllä yhtään! Kävin myös lenkillä muutamaan kertaan ja jumppasin kotona. Joulun ja uudenvuoden herkuttelun jälkeen oli aika vaikeeta saada motivaatioo, mut onneks se löyty. Keksin viime viikon alussa tekosyitä itselleni ihan urakalla, miksi ei tarvitsisi lähteä vielä salille. Oli liikaa pakkasta, en raski jättää Mimiä yksin, en kerkeä ennen töitä jne. Torstai-iltana karu totuus tuli jostain aivojen sopukoista ja tajusin, että huijaan vaan itteeni, Pakkanen on asennekysymys. Vaikka mä yleensä meen bussilla salille, ja välillä joutuu hetken odottamaan sitä, voi silti tulla kotiin, että jäätyy matkalla. Pukee vaan tarpeeks päälle, that's it. Mimin jättäminen kotiin on tuntunut nyt tosi rankalta, kun mulla ei oo ollu niin paljoo töitä ja oon saanu olla kirpun kanssa kotona. Pitäähän sen nyt jossain vaiheessa olla yksin useempiakin tunteja, niin miks se ei muutamaa tuntia pärjäis kun on ennenkin pärjännyt. Ennen töitä treenaaminen onnistuu, kun nousee tarpeeks ajoissa ja ajoittaa muutenkin aikataulun niille päivälle, kun on paljon hommaa. 
Musta tuntuu ja se kyllä näkyykin, että oon huijannut nyt ihan tarpeeks itteeni, ja on aika ottaa 110%
 niskasta kiinni. Aion panostaa omaan hyvinvointiin kaikilla osa-alueilla ja kuunnella enemmän itteeni. Sainkin tänään varattua jo hammaslääkäri ajan, joka mun on pitänyt tehä jo pidemmän aikaa, heh. Mun perusluonne on ollut niin pitkälle, kun muistan liian epäitsekäs, oon siis huomioinnu muita enemmän kun itteeni. Muiden tarpeet ja ehkä vähä miellyttäminenki on ollu mulle se ykkönen suurimmaks osaks. Oon siis rehellisesti ottaen siirtänyt nukkumaan menoa tai jättänyt treenin väliin vaan sen takia, että kaveri kaipaa vaan seuraa, Tai mennyt töihin, vaikka ois ollu omia miellekkäitä ja sovittuja menoja. Aion tänä vuonna olla röyhkeesti itsekäs ja antaa itselle aikaa, ystävällisyyttä unohtamatta.


Mites muut, onko tekosyyt tuttuja? Mihin aiotte kiinnittää huomiota tänä vuonna omassa hyvinvoinnissa? Mukavaa keskiviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti